. ├── 01-title (1 Entries) │   └── 01_000_00_screen.bmp (308KB) ├── 3do.smk (834KB) ├── CPUINFO.DLL (7.7KB) ├── Cpuinf32.dll (20KB) ├── Manual.pdf (2.5MB) ├── SMACKW32.DLL (129KB) ├── aai (7 Entries) │   ├── copter.aai (636B) │   ├── game.aai (664B) │   ├── insect.aai (1.3KB) │   ├── object.aai (9.2KB) │   ├── troop.aai (1.9KB) │   ├── vehicle.aai (623B) │   └── weapon.aai (6.3KB) ├── amww.exe (758KB) ├── audio (71 Entries) │   ├── ExplosionNapalm.wav (45KB) │   ├── GatlingGun.wav (21KB) │   ├── HammerMineLay.wav (5.6KB) │   ├── HammerMineStrike.wav (6.4KB) │   ├── NapalmMortar.wav (8.1KB) │   ├── Ouch1.wav (21KB) │   ├── Ouch2.wav (14KB) │   ├── Ouch3.wav (11KB) │   ├── Ouch4.wav (13KB) │   ├── ackackturret.wav (14KB) │   ├── burndie.wav (19KB) │   ├── click.wav (584B) │   ├── copterpower.wav (26KB) │   ├── copterspinone.wav (23KB) │   ├── disguise.wav (9.5KB) │   ├── distancepickup.wav (8.4KB) │   ├── error.wav (3.2KB) │   ├── explosionbarrel.wav (26KB) │   ├── explosiongrenade.wav (43KB) │   ├── explosionm80.wav (13KB) │   ├── explosionmortar.wav (57KB) │   ├── explosionwater.wav (67KB) │   ├── heal.wav (24KB) │   ├── htrackcollide.wav (24KB) │   ├── htrackdeath.wav (24KB) │   ├── htrackidle.wav (29KB) │   ├── htrackmove.wav (37KB) │   ├── jeepcollide.wav (16KB) │   ├── jeepdeath.wav (36KB) │   ├── jeepidle.wav (17KB) │   ├── jeepmove.wav (42KB) │   ├── music (17 Entries) │   │   ├── beach01.wav (2.9MB) │   │   ├── beach02.wav (5.7MB) │   │   ├── beach03.wav (4.4MB) │   │   ├── beach04.wav (5.5MB) │   │   ├── bootcamp.wav (4.6MB) │   │   ├── finale_mastered.wav (5.3MB) │   │   ├── inland01.wav (5.2MB) │   │   ├── inland02.wav (5.8MB) │   │   ├── inland03.wav (3.4MB) │   │   ├── inland04.wav (5.2MB) │   │   ├── inland05.wav (5.4MB) │   │   ├── inland06.wav (5.7MB) │   │   ├── inland07.wav (5.1MB) │   │   ├── inland08.wav (5.3MB) │   │   ├── optionr.wav (3.4MB) │   │   ├── selectionr.wav (3.4MB) │   │   └── title.wav (3.9MB) │   ├── planeoverhead.wav (34KB) │   ├── planeshotdown.wav (60KB) │   ├── ptboatcollide.wav (2.1KB) │   ├── ptboatdeath.wav (67KB) │   ├── ptboatidle.wav (3.8KB) │   ├── ptboatmove.wav (43KB) │   ├── sargeauto.wav (13KB) │   ├── sargebaz.wav (12KB) │   ├── sargeburndie.wav (186KB) │   ├── sargeflamefire.wav (25KB) │   ├── sargeheal.wav (30KB) │   ├── sargeheavymg.wav (13KB) │   ├── sargehit.wav (9.1KB) │   ├── sargemnget.wav (20KB) │   ├── sargemnlay.wav (7.8KB) │   ├── sargemofire.wav (4.9KB) │   ├── sargeprime.wav (6.8KB) │   ├── sargerifle.wav (27KB) │   ├── sargerun.wav (132B) │   ├── sargesniper.wav (15KB) │   ├── sargethrow.wav (2.8KB) │   ├── sargevulcan.wav (12KB) │   ├── sargewalk.wav (148B) │   ├── sargewrench.wav (6.1KB) │   ├── tankcollide.wav (5.8KB) │   ├── tankdeath.wav (82KB) │   ├── tankfire.wav (11KB) │   ├── tankidle.wav (25KB) │   ├── tankmove.wav (65KB) │   ├── tankturret.wav (19KB) │   ├── trooperdie.wav (14KB) │   ├── trooperdie1.wav (37KB) │   ├── trooperdie2.wav (47KB) │   ├── trooperdie3.wav (15KB) │   ├── trooperdie4.wav (40KB) │   ├── ts_highlight.wav (5.5KB) │   ├── ts_select.wav (1.3KB) │   ├── vehiclefire.wav (2.1KB) │   └── vos (298 Entries) │   ├── 00_103_C.wav (112KB) │   ├── 00_104_C.wav (34KB) │   ├── 00_105_B.wav (84KB) │   ├── 00_106_C.wav (102KB) │   ├── 00_109_C.wav (77KB) │   ├── 00_110_B.wav (41KB) │   ├── 00_112_C.wav (140KB) │   ├── 00_117_F.wav (96KB) │   ├── 00_118_B.wav (163KB) │   ├── 00_120_A.wav (61KB) │   ├── 00_121_D.wav (166KB) │   ├── 00_122_C.wav (107KB) │   ├── 00_124_A.wav (151KB) │   ├── 00_125_C.wav (77KB) │   ├── 00_127_A.wav (37KB) │   ├── 00_127_B.wav (38KB) │   ├── 00_128_C.wav (126KB) │   ├── 00_129_A.wav (67KB) │   ├── 00_130_B.wav (82KB) │   ├── 00_131_A.wav (19KB) │   ├── 00_131_B.wav (22KB) │   ├── 00_131_C.wav (26KB) │   ├── 00_140_A.wav (34KB) │   ├── 00_141_C.wav (31KB) │   ├── 00_16b.wav (74KB) │   ├── 00_1C.wav (503KB) │   ├── 00_21E.wav (159KB) │   ├── 00_22H.wav (109KB) │   ├── 00_24_A.wav (42KB) │   ├── 00_25_A.wav (31KB) │   ├── 00_27_C.wav (42KB) │   ├── 00_29_C.wav (23KB) │   ├── 00_32_B.wav (54KB) │   ├── 00_35_E.wav (135KB) │   ├── 00_37_D.wav (136KB) │   ├── 00_3C.wav (345KB) │   ├── 00_41_J.wav (78KB) │   ├── 00_42_A.wav (35KB) │   ├── 00_48_A.wav (23KB) │   ├── 00_4C.wav (105KB) │   ├── 00_51_D.wav (140KB) │   ├── 00_56_F.wav (110KB) │   ├── 00_61_C.wav (62KB) │   ├── 00_65_C.wav (145KB) │   ├── 00_66_A.wav (52KB) │   ├── 00_67_C.wav (200KB) │   ├── 00_70_C.wav (26KB) │   ├── 00_73_A.wav (45KB) │   ├── 00_78_C.wav (229KB) │   ├── 00_7A.wav (91KB) │   ├── 00_80_K.wav (22KB) │   ├── 00_83_C.wav (122KB) │   ├── 00_85_B.wav (96KB) │   ├── 00_89_A.wav (116KB) │   ├── 00_95_C.wav (171KB) │   ├── 00_ambush1_C.wav (58KB) │   ├── 00_ambush2_C.wav (65KB) │   ├── 00_cmd1_D.wav (202KB) │   ├── 00_cmd2_E.wav (101KB) │   ├── 00_cmd3_B.wav (58KB) │   ├── 00_cmd4_C.wav (88KB) │   ├── 00_cmd5_E.wav (74KB) │   ├── 00_cmd6_B.wav (140KB) │   ├── 00_cmdx_A.wav (106KB) │   ├── 00_goodB.wav (6.0KB) │   ├── 00_goodC.wav (6.7KB) │   ├── 00_goodE.wav (8.7KB) │   ├── 00_goodenuf_D.wav (26KB) │   ├── 00_goodshtg_C.wav (16KB) │   ├── 00_niceA.wav (12KB) │   ├── 00_niceB.wav (14KB) │   ├── 01_01_HQ.wav (319KB) │   ├── 01_01_greenattackers.wav (12KB) │   ├── 01_01_greentroop.wav (130KB) │   ├── 01_01_tantroopers.wav (39KB) │   ├── 01_02_HQ.wav (61KB) │   ├── 01_02_greentroop.wav (43KB) │   ├── 02_01_HQ.wav (534KB) │   ├── 02_01_LGreenman.wav (171KB) │   ├── 02_02_HQ.wav (108KB) │   ├── 02_02_LGreenman.wav (70KB) │   ├── 02_03_LGreenman.wav (43KB) │   ├── 02_04_LGreenman.wav (165KB) │   ├── 03_01_HQ.wav (256KB) │   ├── 03_01_bluecorp_06A.wav (71KB) │   ├── 03_01_tansquadleader_07B.wav (56KB) │   ├── 03_01_tantrooper_05C.wav (17KB) │   ├── 03_02_HQ_B.wav (95KB) │   ├── 03_02_bluecorp_06A.wav (274KB) │   ├── 03_02_tansquadleader_07B.wav (57KB) │   ├── 03_02_tantrooper_02C.wav (57KB) │   ├── 03_03_bluecorp_06C.wav (201KB) │   ├── 03_06_Greenman_01F.wav (22KB) │   ├── 03_bluecorp.wav (102KB) │   ├── 04_01_HQ.wav (493KB) │   ├── 04_01_combatengineer_01B.wav (55KB) │   ├── 04_01_greentroop_03A.wav (14KB) │   ├── 04_01_greentroop_04A.wav (14KB) │   ├── 04_01_greentroop_06B.wav (21KB) │   ├── 04_02_HQ_B.wav (74KB) │   ├── 04_02_combatengineer_01B.wav (74KB) │   ├── 04_02_greentroop_03C.wav (27KB) │   ├── 04_02_greentroop_07B.wav (23KB) │   ├── 04_03_HQ_E.wav (116KB) │   ├── 04_03_combatengineer_01B.wav (36KB) │   ├── 04_03_greentroop_02B.wav (30KB) │   ├── 04_03_greentroop_07C.wav (23KB) │   ├── 04_04_HQ_B.wav (84KB) │   ├── 04_04_combatengineer_01B.wav (30KB) │   ├── 04_04_greentroop_02B.wav (262KB) │   ├── 04_04_greentroop_04C.wav (127KB) │   ├── 04_05_combatengineer_01B.wav (25KB) │   ├── 04_06_combatengineer_01B.wav (32KB) │   ├── 05_01_HQ.wav (487KB) │   ├── 05_01_greentroop.wav (73KB) │   ├── 05_01_tantroop.wav (29KB) │   ├── 05_02_HQ_B.wav (263KB) │   ├── 05_02_greentroop.wav (30KB) │   ├── 06_01_2nd.wav (85KB) │   ├── 06_01_HQ.wav (533KB) │   ├── 06_01_disguiseguy.wav (251KB) │   ├── 06_01_tantrooper.wav (28KB) │   ├── 06_02_2nd_2B.wav (60KB) │   ├── 06_02_HQ_B.wav (204KB) │   ├── 06_03_HQ_B.wav (192KB) │   ├── 07_01_HQ.wav (740KB) │   ├── 07_01_greentroop.wav (114KB) │   ├── 07_02_HQ_B.wav (254KB) │   ├── 07_02_greentroop.wav (117KB) │   ├── 07_02_tantroop.wav (24KB) │   ├── 08_01_HQ.wav (419KB) │   ├── 08_01_HardPlastic_01C.wav (147KB) │   ├── 08_01_tantroop_04A.wav (64KB) │   ├── 08_02_HQ_B.wav (170KB) │   ├── 08_02_HardPlastic_01C.wav (91KB) │   ├── 08_02_tantroop_05C.wav (52KB) │   ├── 08_03_HQ_B.wav (189KB) │   ├── 08_03_HardPlastic_01A.wav (67KB) │   ├── 08_04_HardPlastic_01B.wav (92KB) │   ├── 08_05_HardPlastic_01C.wav (117KB) │   ├── 09_01_HQ.wav (469KB) │   ├── 09_01_boatpilot_01A.wav (95KB) │   ├── 09_02_HQ__A.wav (106KB) │   ├── 09_02_boatpilot_01B.wav (116KB) │   ├── 09_03_HQ_A.wav (192KB) │   ├── 09_03_boatpilot_01B.wav (70KB) │   ├── 09_04_HQ_A.wav (85KB) │   ├── 09_04_boatpilot_01C.wav (151KB) │   ├── 10_01_HQ.wav (408KB) │   ├── 10_02_HQ_A.wav (223KB) │   ├── 11_01_HQ.wav (628KB) │   ├── 11_02_HQ_A.wav (141KB) │   ├── 11_03_HQ_A.wav (91KB) │   ├── 11_04_HQ_A.wav (150KB) │   ├── 12_01_HQ.wav (521KB) │   ├── 12_01_ptboat_01B.wav (153KB) │   ├── 12_02_HQ_B.wav (137KB) │   ├── 12_03_HQ_A.wav (323KB) │   ├── Aah.wav (26KB) │   ├── Aah2.wav (26KB) │   ├── Aah3.wav (9.2KB) │   ├── Aah4.wav (14KB) │   ├── AckackReady1.wav (29KB) │   ├── AckackReady2.wav (18KB) │   ├── Adrenaline.wav (14KB) │   ├── AirAttack.wav (66KB) │   ├── AirRaidSiren.wav (11KB) │   ├── AirStrike.wav (79KB) │   ├── AlarmKlaxon.wav (12KB) │   ├── AllRight.wav (19KB) │   ├── AutoRifle.wav (30KB) │   ├── Bazooka.wav (52KB) │   ├── BazookaReady1.wav (12KB) │   ├── BazookaReady2.wav (24KB) │   ├── BoatReady1.wav (9.8KB) │   ├── BoatReady2.wav (43KB) │   ├── Campfire.WAV (58KB) │   ├── Civilians_Ann_Civilian_Ahhhhhh3.wav (30KB) │   ├── Civilians_Ann_Civilian_PleasesaveUs.wav (26KB) │   ├── Civilians_Tanya_Civilian_Ahhhhhh3.wav (35KB) │   ├── Civilians_Tanya_Civilian_PleaseSaveMe3.wav (29KB) │   ├── Civilians_aahhh1.wav (27KB) │   ├── Civilians_ahhh1.wav (18KB) │   ├── Civilians_ahhh4.wav (24KB) │   ├── Civilians_helpMe1.wav (29KB) │   ├── Civilians_pleassaveus3.wav (34KB) │   ├── Civilians_thoseThings1.wav (32KB) │   ├── ConvoyReady1.wav (43KB) │   ├── ConvoyReady2.wav (30KB) │   ├── Disguise.wav (17KB) │   ├── Explosives.wav (97KB) │   ├── FlakJack.wav (84KB) │   ├── FlameThrower.wav (67KB) │   ├── FlamerReady1.wav (36KB) │   ├── FlamerReady2.wav (40KB) │   ├── GreenUnits_no1.wav (24KB) │   ├── GreenUnits_no3.wav (39KB) │   ├── GreenUnits_unit_ahieee1.wav (34KB) │   ├── Grenades.wav (20KB) │   ├── GrenadierReady1.wav (21KB) │   ├── GrenadierReady2.wav (18KB) │   ├── Guard_Intruders.wav (16KB) │   ├── Guard_Stop.wav (8.3KB) │   ├── HQNapalmAirstrike.wav (41KB) │   ├── HQReinforcements.wav (53KB) │   ├── HQreconn.wav (38KB) │   ├── HalftrackReady1.wav (34KB) │   ├── HalftrackReady2.wav (16KB) │   ├── HammerMine.wav (16KB) │   ├── HeavyMGReady1.wav (17KB) │   ├── HeavyMGReady2.wav (20KB) │   ├── HeavyMacGun.wav (65KB) │   ├── HitsSpot.wav (46KB) │   ├── IneededThat.wav (35KB) │   ├── JeepReady1.wav (19KB) │   ├── JeepReady2.wav (15KB) │   ├── MedKit.wav (28KB) │   ├── MilitaryCadenceFiringLine.wav (91KB) │   ├── MineSweeper.wav (64KB) │   ├── Mortar.wav (61KB) │   ├── MortarReady1.wav (9.0KB) │   ├── MortarReady2.wav (53KB) │   ├── NapalmAirstrike.wav (291KB) │   ├── POW_ALARM.wav (76KB) │   ├── PicnicBasketDestroy.wav (21KB) │   ├── PrisonersDying.wav (7.5KB) │   ├── RadioSquelch.wav (7.1KB) │   ├── Reconn.wav (23KB) │   ├── RifleReady1.wav (14KB) │   ├── RifleReady2.wav (21KB) │   ├── RifleReady3.wav (18KB) │   ├── RifleReady4.wav (72KB) │   ├── Sarge_HitSpot1.wav (37KB) │   ├── SniperRifle.wav (73KB) │   ├── StingOut.wav (26KB) │   ├── TakeCover.wav (12KB) │   ├── TanUnits_attack.wav (60KB) │   ├── TanUnits_charge.wav (39KB) │   ├── TankReady1.wav (55KB) │   ├── TankReady2.wav (28KB) │   ├── ThePitch.wav (29KB) │   ├── TrainTunnel_8Bit.wav (71KB) │   ├── VulcanGun.wav (44KB) │   ├── aircraft.wav (170KB) │   ├── airplane_8Bit.wav (184KB) │   ├── artillery_back.wav (47KB) │   ├── beach1_nomusic.wav (5.7MB) │   ├── beach2_nomusic.wav (5.3MB) │   ├── beach3_nomusic.wav (4.4MB) │   ├── beach4_nomusic.wav (5.4MB) │   ├── birds.wav (106KB) │   ├── bombwhistle2.wav (24KB) │   ├── cage_door.wav (26KB) │   ├── doors_drop.wav (98KB) │   ├── fountain.wav (78KB) │   ├── gamehq1_A.wav (66KB) │   ├── gamehq2_B.wav (94KB) │   ├── gamehq3_C.wav (165KB) │   ├── huey11.wav (62KB) │   ├── inland10_nomusic.wav (5.1MB) │   ├── inland11_nomusic.wav (5.4MB) │   ├── inland12_nomusic.wav (5.3MB) │   ├── inland5_nomusic.wav (5.2MB) │   ├── inland6_nomusic.wav (5.8MB) │   ├── inland7_nomusic.wav (5.0MB) │   ├── inland8_nomusic.wav (5.2MB) │   ├── inland9_nomusic.wav (5.1MB) │   ├── mines.wav (40KB) │   ├── moreAmmo.wav (37KB) │   ├── mp_ctftobase.wav (20KB) │   ├── mp_death.wav (15KB) │   ├── mp_endgame.wav (73KB) │   ├── mp_ffire.wav (28KB) │   ├── mp_gotblue.wav (29KB) │   ├── mp_gotflag.wav (19KB) │   ├── mp_gotgreen.wav (27KB) │   ├── mp_gotgrey.wav (25KB) │   ├── mp_gottan.wav (31KB) │   ├── mp_itblue.wav (39KB) │   ├── mp_itgreen.wav (36KB) │   ├── mp_itgrey.wav (36KB) │   ├── mp_ittan.wav (40KB) │   ├── mp_own.wav (21KB) │   ├── mp_pop.wav (4.2KB) │   ├── mp_rebaseflag.wav (39KB) │   ├── mp_tick.wav (2.3KB) │   ├── mp_tickalert.wav (2.3KB) │   ├── ocean_ambience.wav (4.2MB) │   ├── paraTroopers.wav (63KB) │   ├── sargeauto.wav (13KB) │   ├── sargeheavymg.wav (13KB) │   ├── sargerifle.wav (13KB) │   ├── truckDestroy.wav (27KB) │   ├── truckdeath.wav (66KB) │   ├── water_run.wav (15KB) │   ├── waterwheel.wav (88KB) │   ├── windmill.wav (88KB) │   └── wrench.wav (58KB) ├── avi (6 Entries) │   ├── act1.smk (29MB) │   ├── act2.smk (12MB) │   ├── lose1.smk (4.9MB) │   ├── lose2.smk (4.8MB) │   ├── lose3.smk (4.6MB) │   └── lose4.smk (6.2MB) ├── bitmaps (65 Entries) │   ├── BCS01.bmp (189KB) │   ├── BCS02.bmp (189KB) │   ├── BCS03.bmp (189KB) │   ├── BCS04.bmp (189KB) │   ├── BCS05.bmp (189KB) │   ├── BCS06.bmp (189KB) │   ├── BCS07.bmp (189KB) │   ├── BCS08.bmp (189KB) │   ├── BCS09.bmp (189KB) │   ├── BCS10.bmp (189KB) │   ├── BCS11.bmp (189KB) │   ├── BCS12.bmp (189KB) │   ├── BCS13.bmp (189KB) │   ├── BCS14.bmp (189KB) │   ├── BCS15.bmp (189KB) │   ├── BCS16.bmp (189KB) │   ├── BCS17A.bmp (189KB) │   ├── BCS17B.bmp (189KB) │   ├── BCS18.bmp (189KB) │   ├── BCS19.bmp (189KB) │   ├── BCS20.bmp (189KB) │   ├── BCS21.bmp (189KB) │   ├── BCS22.bmp (189KB) │   ├── BCS23.bmp (189KB) │   ├── BCS24.bmp (189KB) │   ├── BCS25.bmp (189KB) │   ├── BCS26.bmp (189KB) │   ├── BCS27.bmp (189KB) │   ├── BCS28.bmp (189KB) │   ├── BCS50.bmp (189KB) │   ├── BOOTCAMP.bmp (308KB) │   ├── MAP_01.bmp (308KB) │   ├── MAP_02.bmp (308KB) │   ├── MAP_03.bmp (308KB) │   ├── MAP_04.bmp (308KB) │   ├── MAP_05.bmp (308KB) │   ├── MAP_06.bmp (308KB) │   ├── MAP_07.bmp (308KB) │   ├── MAP_08.bmp (308KB) │   ├── MAP_09.bmp (308KB) │   ├── MAP_10.bmp (308KB) │   ├── MAP_11.bmp (308KB) │   ├── MAP_12.bmp (308KB) │   ├── bad_mp_prev.bmp (38KB) │   ├── mapwait.bmp (307KB) │   ├── mp_battlepit.bmp (308KB) │   ├── mp_beach01.bmp (308KB) │   ├── mp_beach_derby.bmp (308KB) │   ├── mp_city_mayhem.bmp (308KB) │   ├── mp_dirty_deeds.bmp (308KB) │   ├── mp_focal_point.bmp (308KB) │   ├── mp_homeless.bmp (308KB) │   ├── mp_invasion.bmp (308KB) │   ├── mp_islands_of_war.bmp (308KB) │   ├── mp_land_of_the_lost.bmp (308KB) │   ├── mp_pinwheel.bmp (308KB) │   ├── mp_plastic_battles.bmp (308KB) │   ├── mp_plastic_kin.bmp (308KB) │   ├── mp_pointblank.bmp (308KB) │   ├── mp_tan_sand.bmp (308KB) │   ├── mp_the_pits.bmp (308KB) │   ├── mp_watery_grave.bmp (308KB) │   ├── mphostleft.bmp (307KB) │   ├── mplost.bmp (307KB) │   └── mpwon.bmp (307KB) ├── bootcamp.txt (309B) ├── campaign.txt (2.0KB) ├── credits.smk (98MB) ├── data (6 Entries) │   ├── ani (28 Entries) │   │   ├── aaVehicleLg.ani (114KB) │   │   ├── ant.ani (424KB) │   │   ├── bazookaman.ani (541KB) │   │   ├── boat.ani (992KB) │   │   ├── explosions.ani (1.4MB) │   │   ├── flamer.ani (431KB) │   │   ├── grenadier.ani (164KB) │   │   ├── halftrack.ani (736KB) │   │   ├── halfturret.ani (13KB) │   │   ├── head.ani (25KB) │   │   ├── heavymgman.ani (297KB) │   │   ├── huey.ani (1.1MB) │   │   ├── jeep.ani (212KB) │   │   ├── jeepturret.ani (12KB) │   │   ├── lighthover.ani (1.4MB) │   │   ├── lighthoverturret.ani (8.8KB) │   │   ├── miner.ani (1.3KB) │   │   ├── missile.ani (62KB) │   │   ├── mortarman.ani (511KB) │   │   ├── rifleman.ani (1.1MB) │   │   ├── rotor.ani (9.3KB) │   │   ├── scout.ani (5.6MB) │   │   ├── scoutrotor.ani (260KB) │   │   ├── special.ani (1.1KB) │   │   ├── sweeper.ani (155KB) │   │   ├── tank.ani (298KB) │   │   ├── tankturret.ani (75KB) │   │   └── truck.ani (763KB) │   ├── beach (22 Entries) │   │   ├── D_Day1.txt (25KB) │   │   ├── D_day.AMM (442KB) │   │   ├── D_day.bmp (18KB) │   │   ├── beach.ATL (6.8MB) │   │   ├── caged.AMM (282KB) │   │   ├── caged.bmp (18KB) │   │   ├── caged1.txt (28KB) │   │   ├── death_walk.AMM (495KB) │   │   ├── death_walk.bmp (18KB) │   │   ├── death_walk1.txt (21KB) │   │   ├── object.aai (16KB) │   │   ├── objects (1 Entries) │   │   │   └── objects.dat (3.2MB) │   │   ├── palette.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette0.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette1.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette2.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette3.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette4.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette5.bmp (1.1KB) │   │   ├── tanthie_basin.AMM (387KB) │   │   ├── tanthie_basin.bmp (18KB) │   │   └── tanthie_basin1.txt (31KB) │   ├── bootcamp (13 Entries) │   │   ├── bootcamp.AMM (390KB) │   │   ├── bootcamp.ATL (2.3MB) │   │   ├── bootcamp.bmp (18KB) │   │   ├── bootcamp1.txt (67KB) │   │   ├── object.aai (9.5KB) │   │   ├── objects (1 Entries) │   │   │   └── objects.dat (2.3MB) │   │   ├── palette.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette0.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette1.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette2.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette3.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette4.bmp (1.1KB) │   │   └── palette5.bmp (1.1KB) │   ├── inland (55 Entries) │   │   ├── 3cities.AMM (726KB) │   │   ├── 3cities.bmp (18KB) │   │   ├── 3cities1.txt (14KB) │   │   ├── Escape_from_Toypiquet.AMM (737KB) │   │   ├── Escape_from_Toypiquet.bmp (19KB) │   │   ├── Escape_from_Toypiquet1.txt (32KB) │   │   ├── Inland.ATL (7.3MB) │   │   ├── River_Feud.AMM (726KB) │   │   ├── River_Feud.bmp (18KB) │   │   ├── River_Feud1.txt (28KB) │   │   ├── Toypiquet.AMM (735KB) │   │   ├── Toypiquet.bmp (19KB) │   │   ├── Toypiquet1.txt (31KB) │   │   ├── Trainstation.AMM (608KB) │   │   ├── Trainstation.bmp (19KB) │   │   ├── Trainstation1.txt (29KB) │   │   ├── convoy.AMM (726KB) │   │   ├── convoy.bmp (18KB) │   │   ├── convoy1.txt (11KB) │   │   ├── final.AMM (726KB) │   │   ├── final.bmp (18KB) │   │   ├── final1.txt (16KB) │   │   ├── mp_Battlepit01.AMM (730KB) │   │   ├── mp_Plastic_Battles.AMM (448KB) │   │   ├── mp_Plastic_Battles.bmp (18KB) │   │   ├── mp_Plastic_Battles_prev.bmp (38KB) │   │   ├── mp_battlelake01.AMM (728KB) │   │   ├── mp_battlelake01.bmp (18KB) │   │   ├── mp_battlelake01_blue_place.txt (748B) │   │   ├── mp_battlelake01_green_place.txt (745B) │   │   ├── mp_battlelake01_grey_place.txt (712B) │   │   ├── mp_battlelake01_prev.bmp (38KB) │   │   ├── mp_battlelake01_tan_place.txt (737B) │   │   ├── mp_battlepit01.bmp (18KB) │   │   ├── mp_battlepit01_blue_place.txt (756B) │   │   ├── mp_battlepit01_green_place.txt (795B) │   │   ├── mp_battlepit01_grey_place.txt (739B) │   │   ├── mp_battlepit01_prev.bmp (38KB) │   │   ├── mp_battlepit01_tan_place.txt (36B) │   │   ├── mp_plastic_battles_blue_place.txt (252B) │   │   ├── mp_plastic_battles_green_place.txt (355B) │   │   ├── mp_plastic_battles_grey_place.txt (221B) │   │   ├── mp_plastic_battles_tan_place.txt (326B) │   │   ├── object.aai (45KB) │   │   ├── objects (1 Entries) │   │   │   └── objects.dat (14MB) │   │   ├── palette.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette0.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette1.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette2.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette3.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette4.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette5.bmp (1.1KB) │   │   ├── tanrevenge.AMM (728KB) │   │   ├── tanrevenge.bmp (18KB) │   │   └── tanrevenge1.txt (19KB) │   ├── mpbeach (79 Entries) │   │   ├── mp_beach.ATL (3.3MB) │   │   ├── mp_beach01.AMM (730KB) │   │   ├── mp_beach01.bmp (18KB) │   │   ├── mp_beach01_blue_place.txt (814B) │   │   ├── mp_beach01_green_place.txt (1.0KB) │   │   ├── mp_beach01_grey_place.txt (815B) │   │   ├── mp_beach01_prev.bmp (38KB) │   │   ├── mp_beach01_tan_place.txt (975B) │   │   ├── mp_beach02.AMM (724KB) │   │   ├── mp_beach02.bmp (18KB) │   │   ├── mp_beach02_blue_place.txt (720B) │   │   ├── mp_beach02_green_place.txt (739B) │   │   ├── mp_beach02_grey_place.txt (739B) │   │   ├── mp_beach02_prev.bmp (38KB) │   │   ├── mp_beach02_tan_place.txt (739B) │   │   ├── mp_beach03.AMM (724KB) │   │   ├── mp_beach03.bmp (18KB) │   │   ├── mp_beach03_blue_place.txt (748B) │   │   ├── mp_beach03_green_place.txt (720B) │   │   ├── mp_beach03_grey_place.txt (739B) │   │   ├── mp_beach03_prev.bmp (38KB) │   │   ├── mp_beach03_tan_place.txt (732B) │   │   ├── mp_beach04.AMM (595KB) │   │   ├── mp_beach04.ATL (976KB) │   │   ├── mp_beach04.bmp (18KB) │   │   ├── mp_beach04_blue_place.txt (1.3KB) │   │   ├── mp_beach04_green_place.txt (1.2KB) │   │   ├── mp_beach04_grey_place.txt (1.4KB) │   │   ├── mp_beach04_prev.bmp (38KB) │   │   ├── mp_beach04_tan_place.txt (1.2KB) │   │   ├── mp_beach05.AMM (594KB) │   │   ├── mp_beach05.ATL (1.1MB) │   │   ├── mp_beach05.bmp (18KB) │   │   ├── mp_beach05_blue_place.txt (1.3KB) │   │   ├── mp_beach05_green_place.txt (1.2KB) │   │   ├── mp_beach05_grey_place.txt (1.1KB) │   │   ├── mp_beach05_prev.bmp (38KB) │   │   ├── mp_beach05_tan_place.txt (1.5KB) │   │   ├── mp_derby.AMM (388KB) │   │   ├── mp_derby.ATL (6.8MB) │   │   ├── mp_derby.bmp (18KB) │   │   ├── mp_derby_blue_place.txt (1.4KB) │   │   ├── mp_derby_green_place.txt (1.2KB) │   │   ├── mp_derby_grey_place.txt (1.3KB) │   │   ├── mp_derby_prev.bmp (38KB) │   │   ├── mp_derby_tan_place.txt (1.2KB) │   │   ├── mp_invasion.AMM (386KB) │   │   ├── mp_invasion.ATL (1.5MB) │   │   ├── mp_invasion.bmp (18KB) │   │   ├── mp_invasion_blue_place.txt (705B) │   │   ├── mp_invasion_green_place.txt (720B) │   │   ├── mp_invasion_grey_place.txt (739B) │   │   ├── mp_invasion_prev.bmp (38KB) │   │   ├── mp_invasion_tan_place.txt (1.0KB) │   │   ├── mp_pointblank.AMM (296KB) │   │   ├── mp_pointblank.ATL (1.1MB) │   │   ├── mp_pointblank.bmp (18KB) │   │   ├── mp_pointblank_blue_place.txt (720B) │   │   ├── mp_pointblank_green_place.txt (950B) │   │   ├── mp_pointblank_grey_place.txt (758B) │   │   ├── mp_pointblank_prev.bmp (38KB) │   │   ├── mp_pointblank_tan_place.txt (796B) │   │   ├── mp_spiral.AMM (388KB) │   │   ├── mp_spiral.ATL (3.0MB) │   │   ├── mp_spiral.bmp (18KB) │   │   ├── mp_spiral_blue_place.txt (736B) │   │   ├── mp_spiral_green_place.txt (720B) │   │   ├── mp_spiral_grey_place.txt (739B) │   │   ├── mp_spiral_prev.bmp (38KB) │   │   ├── mp_spiral_tan_place.txt (887B) │   │   ├── object.aai (16KB) │   │   ├── objects (1 Entries) │   │   │   └── objects.dat (3.2MB) │   │   ├── palette.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette0.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette1.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette2.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette3.bmp (1.1KB) │   │   ├── palette4.bmp (1.1KB) │   │   └── palette5.bmp (1.1KB) │   └── mpinland (39 Entries) │   ├── inland1.ATL (2.7MB) │   ├── inland2.ATL (2.4MB) │   ├── mp_inland01.AMM (732KB) │   ├── mp_inland01.bmp (18KB) │   ├── mp_inland01_blue_place.txt (701B) │   ├── mp_inland01_green_place.txt (720B) │   ├── mp_inland01_grey_place.txt (36B) │   ├── mp_inland01_prev.bmp (38KB) │   ├── mp_inland01_tan_place.txt (720B) │   ├── mp_inland02.AMM (730KB) │   ├── mp_inland02.bmp (18KB) │   ├── mp_inland02_blue_place.txt (745B) │   ├── mp_inland02_green_place.txt (720B) │   ├── mp_inland02_grey_place.txt (739B) │   ├── mp_inland02_prev.bmp (38KB) │   ├── mp_inland02_tan_place.txt (739B) │   ├── mp_inland03.AMM (730KB) │   ├── mp_inland03.bmp (18KB) │   ├── mp_inland03_blue_place.txt (709B) │   ├── mp_inland03_green_place.txt (720B) │   ├── mp_inland03_grey_place.txt (744B) │   ├── mp_inland03_prev.bmp (38KB) │   ├── mp_inland03_tan_place.txt (726B) │   ├── mp_inland04.AMM (731KB) │   ├── mp_inland04.bmp (18KB) │   ├── mp_inland04_blue_place.txt (838B) │   ├── mp_inland04_green_place.txt (1.2KB) │   ├── mp_inland04_grey_place.txt (833B) │   ├── mp_inland04_prev.bmp (38KB) │   ├── mp_inland04_tan_place.txt (899B) │   ├── object.aai (45KB) │   ├── objects (1 Entries) │   │   └── objects.dat (14MB) │   ├── palette.bmp (1.1KB) │   ├── palette0.bmp (1.1KB) │   ├── palette1.bmp (1.1KB) │   ├── palette2.bmp (1.1KB) │   ├── palette3.bmp (1.1KB) │   ├── palette4.bmp (1.1KB) │   └── palette5.bmp (1.1KB) ├── ddraw.dll (1.3MB) ├── goggame.sdb (1.1KB) ├── license.txt (11KB) ├── mpmaps.txt (9.4KB) ├── readme.txt (26KB) ├── rules (75 Entries) │   ├── caf.txt (4.8KB) │   ├── caf_ai.txt (912B) │   ├── caf_ai_blue.txt (207B) │   ├── caf_ai_green.txt (208B) │   ├── caf_ai_grey.txt (207B) │   ├── caf_ai_tan.txt (203B) │   ├── caf_desc.txt (411B) │   ├── common.txt (8.6KB) │   ├── ctf.txt (615B) │   ├── ctf_ai.txt (4.3KB) │   ├── ctf_ai_blue.txt (185B) │   ├── ctf_ai_green.txt (185B) │   ├── ctf_ai_grey.txt (186B) │   ├── ctf_ai_tan.txt (179B) │   ├── ctf_common.txt (3.1KB) │   ├── ctf_death.txt (809B) │   ├── ctf_death_ai_blue.txt (25B) │   ├── ctf_death_ai_green.txt (24B) │   ├── ctf_death_ai_grey.txt (23B) │   ├── ctf_death_ai_tan.txt (22B) │   ├── ctf_death_desc.txt (228B) │   ├── ctf_desc.txt (166B) │   ├── death.txt (492B) │   ├── death_ai.txt (5.8KB) │   ├── death_ai_blue.txt (186B) │   ├── death_ai_green.txt (189B) │   ├── death_ai_grey.txt (185B) │   ├── death_ai_tan.txt (185B) │   ├── death_common.txt (1.2KB) │   ├── death_desc.txt (118B) │   ├── ffire.txt (1.5KB) │   ├── fusion.txt (2.1KB) │   ├── fusion_ai.txt (15KB) │   ├── fusion_ai_blue.txt (75B) │   ├── fusion_ai_green.txt (75B) │   ├── fusion_ai_grey.txt (75B) │   ├── fusion_ai_tan.txt (75B) │   ├── fusion_desc.txt (587B) │   ├── holdflag.txt (495B) │   ├── holdflag_ai.txt (1.7KB) │   ├── holdflag_ai_blue.txt (76B) │   ├── holdflag_ai_green.txt (76B) │   ├── holdflag_ai_grey.txt (76B) │   ├── holdflag_ai_tan.txt (76B) │   ├── holdflag_common.txt (2.7KB) │   ├── holdflag_desc.txt (204B) │   ├── killer.txt (3.0KB) │   ├── killer_ai.txt (2.8KB) │   ├── killer_ai_blue.txt (72B) │   ├── killer_ai_green.txt (72B) │   ├── killer_ai_grey.txt (72B) │   ├── killer_ai_tan.txt (72B) │   ├── killer_desc.txt (226B) │   ├── koth.txt (4.2KB) │   ├── koth_ai.txt (3.1KB) │   ├── koth_ai_blue.txt (75B) │   ├── koth_ai_green.txt (75B) │   ├── koth_ai_grey.txt (75B) │   ├── koth_ai_tan.txt (75B) │   ├── koth_desc.txt (274B) │   ├── last.txt (4.8KB) │   ├── last_ai.txt (46B) │   ├── last_ai_blue.txt (29B) │   ├── last_ai_green.txt (30B) │   ├── last_ai_grey.txt (29B) │   ├── last_ai_tan.txt (28B) │   ├── last_desc.txt (140B) │   ├── node.txt (770B) │   ├── node_ai.txt (15KB) │   ├── node_ai_blue.txt (75B) │   ├── node_ai_green.txt (75B) │   ├── node_ai_grey.txt (75B) │   ├── node_ai_tan.txt (75B) │   ├── node_common.txt (5.5KB) │   └── node_desc.txt (467B) ├── save (1 Entries) │   └── Readme.txt (74B) ├── shared.dat (2.7MB) ├── strings (1 Entries) │   └── strings.txt (4.5KB) └── title.dat (3.5MB)